Επιστροφές Προϊόντων - Ακύρωση Παραγγελίας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


Μετά την παράδοση της παραγγελίας σας θα πρέπει να ελέγξετε τα προϊόντα που λάβατε και την κατάσταση αυτών ώστε να διαπιστώσετε τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως σπασμένο προϊόν, έλλειψη αξεσουάρ κτλ., ή εσφαλμένη αποστολή προϊόντος.

 

Επιστροφές προϊόντων που έχουν παραδοθεί μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας γίνονται στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

α). Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος που θα οφείλεται στην εταιρία ή τους προμηθευτές της ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την εταιρία.

 

β). Σε περίπτωση εμφανώς ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.Το προϊόν αφού ελεγχθεί από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα και εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε κακή χρήση,θα γίνεται αντικατάσταση του με όμοιο καινούριο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την εταιρία.

 

Για τις παραπάνω περιπτώσεις επιστροφών απαραίτητη είναι η τήρηση των κάτωθι όρων επιστροφής:

 

- Να υπάρχει έγγραφη ενημέρωση για την πρόθεση και τους λόγους επιστροφής μέσω e-mail.

 

- Το προϊόν, η συσκευασία του και όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση ή στην κατάσταση που ήταν κατά την παράδοση αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.

 

- Το προϊόν να συνοδεύουν όλα τα αποδεικτικά αγοράς.

 

Τέλος ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερών και να επιστρέψει το προϊόν, όπως ορίζεται στο Νόμο περί προστασίας του Καταναλωτή.Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος.Με την επιστροφή του προϊόντος και αναλόγως με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε για την παραγγελία σας,η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει είτε με πίστωση στον λογαριασμό σας για μελλοντική αγορά ή συμψηφισμός με άλλο προϊόν ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας.

Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή αν δεν έχουν τηρηθεί όλοι οι παραπάνω όροι και να επιστρέψει το προϊόν στον πελάτη με έξοδα που βαρύνουν εκείνον.

 

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Ακύρωση παραγγελιών μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή με μοναδική προϋπόθεση η παραγγελία να μην έχει αποσταλεί και να βρίσκεται σε ένα από τα προηγούμενα στάδια. Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο με έγγραφη ενημέρωση μέσω e-mail στο e-mail της εταιρίας sales@douvris.gr και με τηλεφωνική ενημέρωση.

Υλοποιήθηκε από την ERGOLOGIC AEBE